tisdag 27 december 2011

Julisar och UFON:

Superfina sockor från Moster Maj-Lis. Mina lovika sitter som en smäck på benen...skitsnygga. Alfons kommer bli så fin i sina med, när han har tid att prova. Tack så jättemycker!!

Jag fick ett UFO i julklapp ja.....eller ser ni vad det är? ;P

Min julklapp till M. Han har tjatat om att perkulatorer gör det godaste kaffet, så jag köpte en till honom. Vi är lite emot sådana där kaffemaskiner med kapslar, känns inte som "vi" riktigt. Denna smälter fint ihop med det lantliga köket.

Här fick ni se lite av det som Tomten kom med på Julafton. Mest saker vi behövde, vilket är smart. Köpa julklappar bara för köpandets skull har jag skippat för längesen. Jag/vi har ju egentligen allt jag behöver.

Nu i veckan kommer det bli mer presenter, eftersom vår älskade skrutt fyller hela 2 år...jäklar va tiden flyger iväg. Han ska få skruva ihop sin nya säng. Den kommer på torsdag med bud från ett stort varuhus. Han kommer bli överlycklig när han får använda verktyg och få ihop nåt i sitt eget rum. Ska bli så kul å se.

Annars bjuder veckan bara på jobb, ända fram till fredag eftermiddag. Innan det skall jag ha hunnit fundera ut hur vi ska göra på nyårsafton, för den helgen kommer ju härnäst. 

Tjingeling!

2 kommentarer:

Martina sa...

Jätte fina saker som vanligt av Bästa Maj-Lis.

Vad sa Alfons till besticken??
Han och du får mer när vi ses.
Vad är det för säng han får, ska han bygga utan moster?

Saknar er jätte mycket.

Puss & Kram

Liza sa...

Ser ut som om ni haft en mysig jul!
Oj ja vilken magge du har! =)
Hihi jaa klapparna man väljer själv är mycket bra! ;)

Ha det fint!

Kram Liza