lördag 12 april 2014

Sovrumsinredning

Ljusstakar från butiken i gamla Gallerixbutiken i Mora, vasen Åhlens och kiwi lyktor Iittala.

Mix&match örngott från Åhlens och turkos kuddfodral Jysk.

Gardiner Åhlens- turkosa, Jysk- vita.

Avlastningsbordet Liatorp från Ikea fick flytta in i sovrummet vid flytten, men jag har inte riktigt bestämt mig om det ska stå kvar där eller flytta ned i vardagsrummet.

Bok: Gummibibeln i turkost- kul att den passade in. Mats har fått för sig att han ska läsa sig igenom den, kan säga att det går trögt haha.


Turkost/blått är mitt nya "rosa", alltså min nya favoritfärg. 
Nya inredningen i sovrummet fick därför bli turkost/blått. 

Jag vill fortfarande ha nya tapeter och sen borde vi ha nåt ovanför sängen. Tavlor eller kanske en snygg spegel. Nånting iallafall, det ser så tomt ut. Några mer passande sänglampor vill jag ha också. Vecka 19 när vi åker ned till storstaden får vi kika runt lite. Här hemma finns inga affärer att kika i.

Precis hemkommen från några timmar i Lindvallen med familjen. Mysigt att bara leka med barnen och sen ta en fika och ha familjetid. Nu sover My och jag ska hoppa in i duschen.

Trevlig lördag, här blir det tacopajen ikväll igen. Gjorde en stor aj när jag ändå va på G. Ska lägga ut receptet på denna, för den blev jättegod.
Återkommer med det.

Inga kommentarer: