fredag 13 februari 2015

Alla hjärtans dag 2015


Imorgon är det alla hjärtans dag och det är hela 5 år sedan vi förlovade oss. För 3 år sedan va jag höggravid med My i magen och var beräknad till 16 februari, men hon tittade ut den 29 februari.
Tänk va tiden går!

Om två veckor blir hon alltså hela tre år gammal, min lilla prinsessa är inte så liten längre. På måndag skall hon på sitt första tandläkarbesök, får se hur det går. Hon är inte överförtjust i att borsta tänderna direkt.....hmmm.. Får se om hon kommer öppna munnen alls.

Kalaset får vi ta nästa helg, eftersom Vasaloppet ställer till det två helgen framåt. Vi har hyrt ut boende till vasaloppsåkare här hemma, och då blir det kaos om vi skall klämma in ett barnkalas också. Temat blir Frost, då det är Mys stora favvo just nu.

Nästa vecka skall jag alltså förbereda lite tårta och annat. det jag orkar med. 
Idag har det inte blivit många knop gjorda. Haft en SÅN dag :(

Ny bil har vi införskkaffat oss i familjen. tyvärr blev det så skitig på vägen hem från Stockholm att jag inte vill visa er den nu.

Nu blir det middag. Lax i ugn med potatismos. Alfons önskemål!

Inga kommentarer: