torsdag 19 februari 2015

Ny tavla - Stockholm

Poster: J & J Gunhamre

Äntligen fick jag tag på Stockholmstavlan som passar ihop med vår Dalarna tavla.

**************************************


Jag är inte så väldans konstintresserad men tycker om att ha saker på väggarna, eftersom jag tycker det ser så tomt, tråkigt och obebott ut annars.  Jag vill ha ett mysigt och välkomnande hem.
Nu gäller det bara att få upp tavlan på väggen, vilket brukar ta sin tid. Det skall ju bestämmas på vilken höjd och vilken vägg osv ...osv den skall sitta. Än så länge står den mot väggen på matsalsbordet. Få bli EN av de saker jag skall göra på en dag, nu när jag ska utföra aktiv vila.


Nu lyssna på nya favvomusiken på hög volym.
Kan ni gissa vad? 
Kan säga att det har med en film att göra.



Inga kommentarer: