fredag 20 februari 2015

Mr, Gray - nytt frikort och härlig fredagsmusik



Japp, det är soundtracket till denna film som går varm här hemma nu.
Filmen "Fifty shades of Gray" 


Det var musiken som gjorde filmen tycker jag, vad tycker ni som sett den?
Nu läser jag bok nr 2 och väntar med spänning på filmen till den.

Det var älsklingens alla hjärtans dag present till mig. Vi gick och såg filmen i lördags på biografen på Högfjällshotellet här i Sälen. Salongen var nästan full och det va de enda biljetterna älsklingen fick tag på fast han bokade redan i början på veckan. Så jag förstår att den slagit alla rekord i försäljning av premiärbiljetter i Sverige.

Mitt betyg blir 4,5 av 5, Då jag tycker att filmer som jag sett innan, där jag läst boken inte brukar vara så bra som jag trott innan. Denna film var faktiskt bättre än jag förväntat mig. Därför får den 4,5.

**************************

Redan fredag och helgen står för dörren vilket betyder 3-års kalas.
Har inte tid att sitta här längre, ville bara kika in och tipsa om bra fredagsmusik!




Inga kommentarer: