fredag 25 november 2011

Advents mys






Lite enkelt och mysigt advents piffande har jag hunnit med i veckan, däremot har jag varit dålig med att blogga...felåt söta läsare. Varit orkeslös på kvällarna när jag kommer hem från jobbet och inte orkat sätta på datorn. Ska försöka bättra mig nu innan jul, man måste ju vara snäll för att få julisar *hihi* 

Ps.......har redan fått köpa min andra uppsättning vita hyacinter, som ni ser på fotot är de första redan utlagna. Har dock inte köpt några röda julstjärnor än, ska försöka hålla mig tills de 2 vita blommorna jag har i fönstret dör....minns inte vad de heter nu..fick blackout.....Ds

4 kommentarer:

Liza sa...

Åh så mysigt!
Ha en fin första advent!

Kram Liza

LyckligaPraliner sa...

Mysigt! :) Ser att du också har en söt liten turkos radio. Jag har både en turkos och en vit men köpt på olika ställen och lite olika utförande. Den vita är urdålig, brusar och har sig.

Förstår att du är trött på kvällarna. Jobba och ha tjockismage är tröttsamt. Hoppas att du i övrigt mår bra och att det är full fart i magen! :)

Önskar dig en fin vecka!/Ann-Louise

Vita möbler och barnbus sa...

Hejsan!

Så väldigt fint det blev med julgardinerna....super söta :-)

Kram//Anja

Anonym sa...

Vilken myspys människa du är.

Kram Kerstin