torsdag 10 november 2011

Aloe Vera


Denna dryck fick jag en flaska av för att prova om vi skall ha den i butiken. Lite läskig om jag får säga min mening. Den ser nyttig och cool ut, men den smakade inte alls som jag trodde. För söt och "fruktköttet" från Aloe Veran kändes jättekonstigt i munnen.
För längesen provade jag ren aloe vera juice, och den va klart mycket bättre.

Så det blir inget inköp av denna i vinter.  

psssssssssssss....imorgon åker vi en sväng snett söderut...till metropolen Falun. Skönt att komma iväg lite, även fast det inet är superlångt. Får se om jag hinner in i några roliga butiker och spana på julsaker ;)

Nu blir det film och slapp i soffan!

2 kommentarer:

Linda sa...

Ser Inge gott ut med denna dryck ! Tror inte de skulle vara många som köper den? Eller ? Vad trevligt med lite besök i Falun ska ni besöka lasarettet ? Kram kram

LyckligaPraliner sa...

Hej! Nej....den tror jag inte är toppen att dricka... Ha det så kul i Falun. Hoppas du gör några fynd ;) Film o mys i soffan -Härligt!

Ann-Louise