måndag 7 november 2011

Gammalt bord


Nu när det stora-bökiga-ta-för-stor-plats pianot äntligen är puts väck har vi möblerat om lite ( med betoning på liiite). En fotölj har fått byta hörn i vardagsrummet och då nämde jag för svärmor och svärfar ak´a Bosse och Lena att det skulle vara bra med ett litet bord att ha drickan på. Då sa de att de hade att gammalt bord i förrådet som de kunde ta hit. Det ska tydligen va Mats gamla, som han inte själv minns att det är. Jaja....nu står det i vardagsrummet iaf, fast inte på den plats som på fotot. Man kan ju inet ha 2 konstiga bord framför varandra.  hihi-
Nu är frågan...svart eller vitt? Kanske lite Annie sloan chalk paint och "shabbyscicka" kanterna?
Nu vill jag verkligen starta projekt renovera vardagrum helt.
Mats tycker vi skall renovera klart köket först...förstår verkligen INTE vad han menar hahahaha.
Jaja...nästa vår/sommar när vintersäsongen är över får vi väl börja...är ju en EVIGHET tills dess...hur skall jag klara mig??!!

PSSSStttt...får nöja mig med att man snart får börja julpynta...hihi

Inga kommentarer: