måndag 21 november 2011

Första advents pyssel





I brist på fina ljusstakar eller stjärnor att ha i fönstren här hemma över jul, så gjorde jag lite egna kreationer igår kväll.
Den första är av en gammal lampskärmshållare som jag knytit fast massa fina band och tygremsor, den andra av min favoritvas med ljsuslinga och julkulor. Blev riktigt nöjd de ger så mysigt ljus och va så lätta att göra.
Inte många dagar kvar till första advent på söndag, så nu får man väl börja pynta??....eller? hihi

Nu blir det bingen..natti natti!

2 kommentarer:

Martina sa...

Jätte fint.
Är det Iittalavas?

KRam

Linda sa...

ââââ vad myslit de ser ut!!!! ja vi bÖrjar sâ smâtt att pynta lite,just nu har jag gätt mig in pâ att baka lussebullar/saffransbröd . jag har aldrig bakat de förut !!!! sâ detta blir spännande att se resultatet och framför allt smaka :) kram kram