fredag 4 november 2011

Cupcake bakande

A och A poserar inför bakningen.

Slicka vispar är A´s specialitet, och så fort man har använt elvispen ska han promt ha den.

Efter en stund ser han ut så här.

Mums!

Färdiga choklad och citronmuffins.

För en gång skull blev de nästan perfekta. *stolt*

I söndags när vårt besök från Stockholm hade anlänt och vaknat efter en natts sömn, satte vi igång med lite cupcake bakning. Min guddotter älskar cupcake som jag. Vi bakade i flera timmar med väntan på att få göra frosting och dekoration. Fler foton kommer i nästa inlägg.

Nu skall det bakas pizzadeg! Fredagsmys med hembakad pizza och hemmagjord pizzasallad. Mums!

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag blir så glad att se min favorit alfons ! Vill flytta hem till er ! !! Lill plutten:) faster saknar dig, ! Nu förstår jag varför Alfons vill vara med när du är i köket.......hi hi hi ser riktigt mummmmsigt ut...;) skulle inte tacka nej till att smaka.. :) Kraaaaaam ha en bra helg

LyckligaPraliner sa...

Mums va gott och de ser ju rent av proffsiga ut! ;) Och lilla Alfons är ju som en liten pralin han, söt som choklad :)

Tack snälla du för grattis hälsningen! Jag hade det verkligen toppenkul och så fint tillsammans med min familj. Sprider ut firandet under flera dagar med några vänner. Ska de va så ska det va :)) Men inte vet jag hur man ska känna sig vid 40. Känner mig som högst 35. Tror mitt födelseår är felräknat! he he

Hoppas ni får en riktigt härlig helg och att du och bebis mår bra! :)

Kram Ann-Louise

Tina sa...

Du är så duktig Malin! Älskar din blogg, den är så mysig. Man blir på sånt pysselhumör! :)