söndag 6 november 2011

Alla Helgons Dag.



Igår kväll åkte vi till kyrkogården för att tända ljus och gå på minnesgudtjänsten i Transtrands kyrka.
Ibland är det mysigt att gå till kyrkan på gudstjänst. Få en stund till avslappning och fundering över livet...och döden . Skänka en tanke åt de som gått bort och till de som mår dåligt.
Det är då man blir glad åt det man har...underbar och frisk familj. En till bebis på väg och en redan underbar och frisk och söt son. Jag kan säga att jag är nöjd och glad åt det jag har. Kunde egentligen inte ha det bättre.

Med mer pengar kommer mer problem...en sak jag VERKLIGEN lärt mig den senaste tiden.
Tänker på en vän som just nu måste ha det jättejobbigt. Vill trösta och ge min tid, men känner att det måste vänta. Det tar tid att läka, och riktiga vänner består. Vi finns här....så du vet..om du läser detta. ;)


Inga kommentarer: