torsdag 16 februari 2012

Dagens pyssel

Dagens uppdrag....en tom tavelram och en tråkig vit lampskärm.

Finaste Pip tapeterna, som jag gärna skulle ha i nåt rum nu har jag bara provvåder.

Det färdiga resultatet. Insåg att jag inte skulle få tapeten snygg på lampskärmen, så det blev servett-decoupage istället. 

Denna lampskärm får snällt vänta tills våren kommer och alla de söta små pastelliga cupcake grejerna får  komma ut ur vinteridet.
Ska försöka mig på nåt mer pyssel nu, allt för att fördriva tiden tills bebisen vill ploppa ut. Har redan hunnit baka en tårtbotten, kom på igår att jag snart fyller år och att jag säkert inte kommer ha så mycket tid med 2 barn framöver. Lika bra att baka och stoppa in i frysen. Nu ska jag nog göra en omgång av nån sorts kakor, vet att Mats blir glad då ;)

Tjingeling!

Inga kommentarer: