torsdag 23 februari 2012

Nu börjar det röra sig....??

Jaha...hur ska nu en värk eller sammandragning kännas? Sånt här är ju skitsvårt.
Pratade precis med en sköterska från Mora och har fått en tid för övertids UL. Hon hoppades dock att jag skulle föda innan måndag, vilket jag också gör.
Börjar känna lite annorlunda nu sen vi kom hem från BM idag. Precis som när Alfons skulle komma. Då va jag hos BM i Mora samma dag vi åkte in till Falu BB. 
Magen rör på sig nu och jag känner mig kissnödig och ett tryck nedåt. Men jag har absolut inte ont. Kan jag inte få ont, då vet jag ju att nåt är på G.

Ska gå upp och lägga mig med Alfons och vila, så får vi se om det händer nåt mer eller om det stannar av.

Hörs kanske sen?! ;)



4 kommentarer:

Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma sa...

ÅHH spännande ..
Lycka till..

Mvh camilla

Linda sa...

Jag håller tummarna, lycka till! :)

LyckligaPraliner sa...

Inget inlägg på två dagar nu. Än så länge....

Tänk om ni är på BB och har fått er lilla prinsessa! Jag hoppas det och att allt gått bra, att ni mår bra alla!!

Väntar med spänning! :)

Ann-Louise

Anna sa...

va trevligt att du vill läsa min blogg:) men du har det ju ganska bra du med,ni har ju backen nästan runt huskunten, nästa vinter kan du hänga i backen igen! kram