onsdag 8 februari 2012

Sucker för gåvor......


Häromdagen kom mitt paket som jag beställt från en skönhetssida på nätet. Första gången jag beställer från en sån sida. En anledning är att det inte finns en enda affär som säljer smink/skönhetsprodukter här där vi bor. Förutom SPA salongen uppe på fjället då, men de har inte de märkena jag använder och bara dyra produkter.
Så jag chansade och klickade hem 2 produkter från skincity på webben. Är glatt överraskad kan jag säga. Både för att det va frakt fritt och till bra pris. Fick leveransen ovanligt snabbt, för att va skit-schenker. Det jag fick var mina 2 produkter jag hade beställt....plus gåvor....älskar gratis gåvor!
Så de produkterna plus "dockan" till höger i bild fick jag med på köpet...bra va?
Nu klarar jag mig ett tag (typ ett år) framöver, men jag kommer garanterat beställa från den sidan igen. Kanske ska kolla in om de även har smink, eftersom man ska byta vissa saker efter 6-12 månader enligt förpackningen.

Nu blir det till att rota fram nåt fint ur garderoben...höggravida Malin ska nämligen iväg på Aftonbladets partaj uppe på Experium. 3 rätters och mingel, och alkoholfritt till....jaja....det ska nog gå bra.

Trevlig kväll!



Inga kommentarer: