söndag 12 februari 2012

Underbara dag


Idag känns det som vår i luften, det enda som saknas är fågelkvitter.
Bara runt 4 minus och strålande solsken på en klarblå himmel. Lovely!
Jag tog en promenad med Alfons efter lunch, medans Mats klyvde ved. Lite eftersom jag vill få igång några värkar eller nånting iaf. Här händer ju ingenting. Inte ens de starka Jalepenosarna på hemgjorda pizzan hjälpte. Suck.
jaja...solen värmde gott på kinderna och när jag kom hem satte jag mig på trappen och njöt.
Tittade mot ladugårdstaket och såg detta lilla spår. Stackare som ramlat ned där...iof kanske det bara är en liten snöboll eller liknande.....hoppas vi. 
Nu sitter jag inne igen och känner att solen nog tog lite på kinderna...så skönt. Jag verkligen längtar tills jag kan sitta ute om dagarna i solen med bebisen i vagnen och bara njuta av våren i Sälen.
Hoppas väl även på några åk i backarna i Kläppen, känner att snowboardsuget börjar komma sådan här dagar.

Nu ska jag lägga mig på soffan och hoppas på ett mirakel....typ en bebis som vill ut...hihi

2 kommentarer:

Martina sa...

Hej syster, vi hade jätte fin dag igår också.
Men här kvittrar fåglarna för fullt.
Hörde dom rdan för 1,5vecka sen :)
Wohooo våren närmar sig.

Hoppas lilla My kommer snart.
Love you

LIVSGLITTER sa...

Just precis, tycker det är så himla trist. ( Nu avslöjar jag lite för mycket men ) Jag kontaktade faktiskt själv RIESS för att jag ville börja sälja dessa kastruller i en egen liten nätbutik. Jag älskar ju allt sött och pastelligt, men det var lite försent då hade dom väl redan skrivit avtal. Men så hittade jag på den här tjejen som i sin tur redan hade dessa kastruller från dom så ja beställde några av henne.

Synd bara att det blev så taskigt, dock tycker jag inte att det verkar rätt. Men vi får väl se. Störst vinner ju som sagt nästan alltid, hemskt men sant.

Ja nog tror jag att dom funkar på induktionsspis, har för mej att jag läste det någonstans men fråga Annett hon har nog mer koll =)

Kram på dej & ha en fin alla hjärtans dag ♥