måndag 20 februari 2012

Nordljus tävling.


Är med i tävlingen på Louise´s Blogg där man kan vinna en googiebag från Nordljus du Nord till ett värde av 700:-......det är mycket smått och gott man får för den penningen. 

Jag har aldrig vunnit nåt på nån bloggtävling så jag håller tummarna och Alfons tummar också för den delen. Skulle vara perfekt att vinna denna eftersom jag fyller år två dagar efter tävlingen avslutas...bästa födelsedagspresenten till mig själv hihi.




Bilderna lånade från Nordljus hemsida.




På Nordljus hemsida finns det MASSOR med fint, och jag hittade flera fina klänningar som jag skulle kunna ha på det kommande bröllopet som jag och Mats ska på. Vad tycker ni? Sen är det ju bara skoproblemet kvar...hatar ju som sagt klackskor. hmmmm.
Farligt med webshoppar....eller?

Kika in på Louise´s blogg om du också vill vara med å tävla!
Lycka till!





1 kommentar:

Anonym sa...

Malin,de finns skit snygga skor utan klackar ;) fast jag älskar klackar.... snygga stövlar kanske??? skor som är lätta att gâ i med klack är de med Kilklack...heter de sâ pâ svenska??? när klacken siter ihopp med sulan typ??? virriga jag??? ska sluta tjata om mina klackar...men Malin du kommer vara snygg iallafall, snygg i hâret,smink och en kläning du trivs i sâ blir de bra ;)

kram kram Linda