söndag 19 februari 2012

Helgen.

Fat från marknaden på Sthlm söder i somras. Rosa burkar Sofias hus. Sked mumin Hackman.


Redan Söndag och ingen bebis har ploppat ut än....suck. Vi har spenderat tiden hos Bosse och Lena och myst och ätit gott. Idga åkte vi upp på fjället...solen lyste från en blå himmel och allt såg så fint ut efter all nysnö som kom igår. Medans vi satt och åt på Donken.....ja vi åt på Mc Donald´s vilket inte händer många gånger per år. Så började det blåsa mer och mer och blev mulet. Efter att ha tröttnat på allt stå hej med hungriga turister åkte vi hem igen och nu bär Mats in ved så vi ska klara oss nästa vecka. Jag har donat i köket efter att bara ha lämnat det i fredags eftermiddag. Nu vet jag inte vad jag ska fördriva tiden med, därför ett ganska trist blogginlägg.

Hoppas ni har haft en trevlig helg iallafall?! Jag har tröttnat rejält på att va gravid nu och bara väntar på att värkarna ska starta....eller vattnet ska gå ...eller att jag ska få en blödning....NÅT tecken på att bebisen vill ut...snälla!

Tjingeling!



1 kommentar:

Jenny sa...

Låter mysigt att sitta uppe i fjällen en soligdag. När sätter de igång dig har du fått ett senast datum? Här är det 14 dagar över tiden efter en vecka är det tillväxt UL bör vara samma för er uppe i Sälen. Kram Jenny