torsdag 19 april 2012

Cake Pops




Som ni ser har jag "bakat" lite idag. Vet inte om det kan kallas bakat när man inte bakar av nåt i ugnen.
Jag har gjort Cake Pops i alla fall. Första gången och jag blev riktigt nöjd. Nu är jag jättesugen på att prova att göra fler och i andra färger och med andra dekorationer. 
Har tittar runt på baksidor ( inte sådana på människor utan ...ja ni förstår säkert hihi) för att hitta tillbehör och annat till just Cake Pops. Hittade massa kul, som jag får ta upp i ett annat inlägg. Nu börjar nämligen lilla My "skrika" från vardagsrummet.

psssssssssst.........om ni vill veta hur jag gjorde får ni gärna lämna en kommentar så lägger jag upp beskrivning.

2 kommentarer:

LyckligaPraliner sa...

Men såååå fina! Vad du är toppen på det där :) Tycker det är snygga kort också. Härligt god header dessutom :)

Ann-Louise

Anonym sa...

Vill gärna ha recept! De ser jätteläckra ut!
Linnea