torsdag 26 april 2012

Vinsten



Igår låg det ett paket i brevlådan. Vinsten från Kinamockaskogen hade anlänt.
Jag valde plagget i storlek 74/80 för att My ska kunna ha den i höst/vinter, då den kommer till användning mer. Nu ligger hon ju mest och sover och har för tillfället storlek 56, men det börjar bli lite smått på vissa plagg.
Jumpsuiten är jättefin och ska matchas med en fin röd mössa eller hårband hade jag tänkt. Måste bara hitta dem, vart köper folk hårsaker till barn?

Kroppen är seg idag, träningsvärk från i tisdags och seg huvdvärk och trötthet sitter i. Varit gräsänka sen igår morse, men det har gått förvånansvärt bra. Alfons har varit jättesnäll och gosig. My sov hela natten, ammade bara en gång. Alfons och jag låg i vår stora säng och det va riktigt mysigt att vara ensam med båda barnen. Inte för att jag skulle vilja vara det jämt, men jag klarade det. Iof ligger hemmet efter med disk och tvätt och sånt. Men det är mindre viktigt.. Jag prioriterar mys med barnen framför för disk...hihi

Nu är det Leila Bakar på tv....tjingeling!

Inga kommentarer: