lördag 14 april 2012

Godmorgon

Här är vi uppe med tuppen, nästan jämt iaf. Skulle nästan kunna skaffa höns och en tupp bara för att haha.
Ett framtida önskeprojekt, men det får vänta tills småbarnsåren är förbi.

jaja..det va inte det jag skulle skriva om, nix pix. Igår kväll satt jag och  tittade runt på tårtor och dopgrejer för framtida dopet för My.


Hittade då det här söta cupcake omslaget. Eftersom vi skall ha dopet i vår trädgård så skulle det passa perfekt. Lite trädgårdstema över hela dopet, vad tycks om det?
Letade runt på lite kristyr recept, till blommorna på cupcaken ovan. Det jobbiga va att de flesta recepten innehöll äggvitepulver. Orka köpa det lixom, vad ska jag ha för användning av det i framtiden?
Ska leta runt lite mer efter söta formar oxo, det började med att jag letade efter miniformar till min nya plåt. SÅ hittade jag massa kul och så började jag kolla på tårtor och hur man spritsar osv.

Nu ska jag fortsätta med min gulaschsoppa, som är dagens middag. Fullt hus här hemma när Mats alla brorsor är här med far sin. De ska hugga och kapa ved.

Tjingeling!


Inga kommentarer: