onsdag 4 april 2012

Hälsning


Hej hej där ute.
Tänkte passa på att önska alla en Glad Påsk ifall jag inte hinner under påskdagarna. Vi får som sagt besök av pappa och syster över påsk, och då kanske inte datorn sätts på och används lika flitigt.

Jag har precis uppdaterat photoscape och hittade lite nya roliga saker man kan göra med fotona man lägger upp..
Photoscape är ett foto redigeringsprogram som jag använder för att piffa till mina foton. Hittat det gratis på nätet, jag som inte förstår mig på photoshop. Detta är lätt att använda om man bar aska piffa till lite grann med ramar eller ljus och skärpa.

psssssssssssssssssssst.............Nu ska jag hämta stora skrutt på dagis. Har kommit hem från jobbet för en stund sen. För er som inte vet jobbar jag typ halvtid nu. Vi delar på föräldraledigheten kan man säga. Det är lite pussel att få ihop dagarna men det går.  Jag har insett att jag inte gillar att vara föräldra"ledig". För ledigt kan man inte säga att det är. 

Inga kommentarer: