måndag 7 maj 2012

Billiga skålar

Har glömt visa er de 2 ursöta små skålarna jag hittade på Ica Maxi förra gången vi va och storhandlade.
Om jag inte minns helt fel kostade de bara en tia styck eller 15...... eller jag nåt i den stilen. Grön-turkosa och inte rosa för en gångs skull...t.o.m jag är förvånad.

Har massa nya fynd som jag måste visa er, måste bara ta fram kameran ur min nya kameraväska först hihi. Får ta och fota allt idag om jag hinner. När man är hemma med 2 små barn hinner man inte med mycket.
Ett under att jag ens kan sätta på datorn, för då brukar Alfons vilja sitta här och se på traktorer på youtube.

My har precis somnat och jag ska ta och städa undan efter frukosten och sen kanske fundera på vad vi ska hitta på till lunch. Minusgrader ute idag, så jag har inte ens lust att titta ut även fast solen skiner. Jag är faktiskt rätt less på vintern nu, vill ha vår och värme. Det är ni inte vana att höra mig säga.


I helgen som va var vi iväg på dop och sen övernattning i Siljansnäs hos Mats bror med familj. Hade det allmänt mysigt och umgicks. Inte ofta man hinner med att träffa alla man vill. Igår bar det av hemåt efter en fika hos Pelle och Tina och sen shopping i Insjön. Det är där jag fyndade det jag ska fota senare,

Tjingeling!


2 kommentarer:

Vita möbler och barnbus sa...

Söta skålar...jag har två jag med ;-)

Ohhhja,det där känner man ju igen...ibland sätter jag igång datorn och kommer på flera timmar senare att den står där ;-)
Då är det något annat som kommit i mellan :-)

ha en fin dag
Kram//Anja

LyckligaPraliner sa...

Skålar i min smak helt klart. Fast jag gillar många andra färger också. Men den färgen är snygg :) Gillar faktiskt rosa mer och mer också.

Datorn ja..tycker det är nog svårt med två stora barn, arbete och allt som ska göras. Ska jag prata i telefonen verkar alla bli som tokiga och värst är hundarna (?!)

Ann-Louise