torsdag 31 maj 2012

Du är vad du äter.....

Just  nu önskar ja att jag kunde vara lite mer såhär......





....men jag får erkänna att jag är nog såhär.


Varför ska det va så svårt att vara nyttig? 
Jag försökte äta GI/lchf ett tag, som ni ser på första fotot. Men när ingredienserna börjar ta slut här hemma, och man får idé torka. Då är det lätt att man bara tar en bulle till kaffet eller kör ihop nåt snabbt och lätt som man är van att göra. Som min favoritmaträtt Korv-stroganoff.

I helgen har de smygpremiär på T.O.K.A fitness centret uppe på Experium här i Sälen, får se om jag tar min bullmage upp dit och förbränner några kalorier. Tanken va ju att jag ska börja träna, och om jag löser ett årskort så kanske jag får ångest om jag inte utnyttjar det? Eller? Nu hoppas jag bara att det kommer finnas pass som jag gillar och kan gå på. Allt ska ju stämma med tiderna och barn och jobb och allt. Suck!

Nu ska jag se på: "Du är vad du äter" och ta mig nåt gott att smaska på ....hahahaha.

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Ja ta nåt gott att smaska på du ;))

Kram!