söndag 27 maj 2012

Mors-dag present


Har inte hunnit tagit nåt foto på självaste presenten,men här har ni en ledtråd ;)

Gissa om jag blev glad när jag öppnade det fint inslagna paketet i morse...ojoj. 
Nån som kan gissa vad det va i paketet? Förutom syster då som jag har skvallrat för.

Nu så är det fina vädret snart slut här i Sälen, en kall front som det så fint heter är på väg in över oss och vi kommer få 9 grader varmt hela veckan. Just nu är det plus 23 utomhus och klockan är 20.Vilka kontraster! jaja...lika bra är väl det..jag kan ändå inte sola eftersom jag har fått soleksem på bröstet. Som reagerar på både sol och värme, så inte hjälper det med t-shirt heller. 

I veckan händer det lite smått och gott. Vi ska på bvc koll, My blir 3 månader...tiden går alldeles för fort.
Sen kommer en bankman hit från Mora, vi ska fixa lite med föreningens bankärenden, som jag sitter med i styrelsen för. Sen är dagis stängt en av de dagarna Alfons får gå, så då blir vi hemma. Får se vad vi kan hitta på i det kalla vädret.

Vad ska ni goa bloggläsare hitta på?

Pppsssssssssssssttttttt..........Har jag sagt att jag är rätt less på att var mammaledig??!! ...suck!



Inga kommentarer: