torsdag 24 maj 2012

Specerihylla före





Vill visa er en sak som gör mig glad just nu.
Denna hylla som jag ska fixa till och sätta upp i köket. Har suktat efter en sådan läääänge, och när jag kom hem från Sthlm hade Mats tagit med den hem från sin mammas landställe. Där hade den legat bakom boden och inte kommit till nån vettig användning. Nu ska jag piffa till den och sätta upp den ovanför kaffeperkulatorn. Ska bli skönt att ha alla skafferi saker man använder ofta, lättare tillhands. Så som kaffe, socker, havregryn, mjöl och värme-ljus mm. Är så glad att behållarna är av glas och inte plats, tyvärr är några sönder i hörnen, får se hur jag gör med dem. Ser ni att färgen är turkos även här. Måste ha varit en überpoppis färg förr i tiden. Om jag inte nämnt det tidigare är nästan hela vårt hus turkost inomhus, det vi inte har renoverat då dvs. Är rätt less på den färgen så jag ser den hela tiden överallt. 
Undra om jag skulle vara less på ROSA om huset va den färgen överallt...haha.

2 kommentarer:

Martina sa...

hej syster..

Åhhh det är ju sån du velat ha i flera år.
Kommer passa jätte bra i ditt kök.
Hoppas vi hinner pyssla lite när jag kommer upp nästa gång, våre jätte kul.

puss och kram

Vita möbler och barnbus sa...

Åhhh,vad avis jag blir ;-)
Just en sådan jag letar efter...lyckliga du :-D


Ha en fin dag
Kram//Anja