fredag 4 maj 2012

Vanish...före

Ingrodd brunsås fläck på Alfons byxor efter en dag på Dagis.

Förbehandling med Vanish Oxi Action fläckborttagnings spray.

Sprayat på före tvätt.

Även en halv skopa Vanish Oxi Action pulver fick hänga med i tvätten.

Nu har jag slängt i en tvätt med barnkläder förbehandlade med Vanish. 40 graders tvätt, får se hur det ser ut när den är klar.
Jag har inte använt Vanish sprayen förut, men däremot pulvret. Dock brukar jag glömma att slänga i det när jag tvättar, inte denna gång.

Fick hem en låda från Buzzador igår. Full med alla deras produkter, plus massa prova på påsar.
Nu ska alltså alla fläckar bekämpas och sen ska jag buzza detta med de jag känner.
Så alla jag känner där ute som läser min blogg:...............

"Har ni några envisa fläckar som ni vill få bort?"
"Är ni intresserade av få en påse å prova, och sen berätta vad ni tycker?"


Tjingeling!


Inga kommentarer: