fredag 24 maj 2013

Fredag feeling


Idag är det fredag...igen!!
Som vanligt undrar man vart veckorna tar vägen?

Lite glad är jag för att jag har hunnit plantera lite på balkongen, men jag vill fixa och dona mycket mera. Där har vi tiden igen...jag har ingen över. 
Balkonglådor och blommor är inköpta, men denna vecka har jag verkligen inte hunnit plantera efter jobbet. Sen har jag varit så extremt trött dessa dagar, så orken har satt stopp för mycket också.

Ännu gladare blev jag nyss när mannen från Hyresgästföreningen ringde och sa att han har fixat så jag/vi skall få en rekvisition så vi kan anordna blomkrukor/urnor utanför våra entreer där vi bor. De står för kostnaden om vi står för skötseln. Jippie!

Nu skall tiden räcka till för det också, men siddu det kommer den. För om en vecka är vi hus och skuldfria...känn på den känslan! Tänk vad tid vi skall ha över till våra barn och vår fritid. Så skönt skall det bli. Slippa oroa sig för huskostnader och skötsel.  Bara njuta av sommaren och att umgås med familj och vänner. Och såklart dona lite med blommor och balkong....hihi.

Nu önskar jag er alla en fantastisk helg!!




Inga kommentarer: