tisdag 14 maj 2013

Ny frisyr?


Vågar jag klippa mig?
Har ju sparat så det är rätt långt nu, men jag gör ju inget med det iaf. Kan varken fläta eller sätta upp det på nåt roligare sätt än en tofs.
Har beställt klipp och färgnings tid tills på fredag och vet inte riktigt hur jag skall ha det.
Föll för färgningen på detta fotot, jag vill bli lite sommarblond, just nu är jag vinter-rått-grå typ.
Är även sugen på att göra nånting med luggen, eftersom den har blivit så konstig efter båda graviditeterna.
Eller rättare sagt så har hårfästet blivit konstigt, beror det på ålder eller graviditet månntro? haha

1 kommentar:

Martina sa...

hej syster,
Hadej ag fått så långt hår sm du hade jag aldrig klippt av det!
Färga absolut och jag tycker du passar bra i jätte ljust
Känner dig och även fast du klipper av det så komemr du nog inte ha energin och lusten att fixa till det ändå? right? ;)

puss och kram