fredag 10 maj 2013

Inspirationsbilder som ej har med inredning att göra..



Dessa foton har jag som en inspiration för att gå ned i vikt. 
Dessa är tagna året 2007, helt galet att det är 6 år sedan!
Det sjuka är att jag även då tyckte att jag inte var smal nog ( tro inte att jag har anorexi nu), hade storlek small i kläder och hade ingen pojkvän eller barn.
Nu sex år senare och 2 barn rikare har jag sisådär 6-10 kg mer hull på kroppen. Som jag nu försöker bli av med genom lchf /gi kost. Det går sakta, eftersom jag inte egentligen har så mycket att ta från. Mest gravidmaghullet som retar mig. Inte kul att se gravid ut när man inte är det.

Ibland är det kul att gå tillbaka och se på gamla foton, ibland inte haha.

Trevlig helg nu, och hoppas vädret håller i sig. Då kanske det blir lite balkongfix *längtar*

Vet att jag varit dålig på att lämna kommentarer hos er, nog därför min inbox också ekat tomt sista tiden...skärpning på både mig och er ;)


Inga kommentarer: