onsdag 22 maj 2013

Lite smått från sovrumsbyrån




Det har gått några dagar sen det kom ett inlägg från mig.
Dagarna går i ett här och efter Karlstads-tjej-resan var det jobbresa och nu äntligen har jag "landat" hemma.
Ska strax dimpa ned i sängen, men ville bara passa på att skicka iväg ett inlägg. Passande nog från sovrummet.
Hemnes byrån är en kär vän, rymmer MASSOR och så går det att göra lite fint och mysigt uppepå.
Fina liljan ( som snart sjunger på sista versen) fick vi i inflyttningspresent av svärfar och den har blommat länge nu. Lampan fyndade jag på chilli och även den übersnygga glas asken från iittala är ett fynd. Ibland har man turen att de säljer ut saker på Iittala outleten i Insjön...whoop whoop!
Spegeln ni ser på byrån är från huset, den hittade jag i nån vrå och har målat vit. Ett kul minne från huset och så kan man spegla sig om man nu har lust, det som man egentligen skall ha speglar till har jag hört.

Nä...nog svammel för denna sena kväll...upp med tuppen.

psssssssssssssst...titta in imorgon, då kommer ett inlägg med Happy lights, som jag äntligen fått upp.

NATTI NATTI











1 kommentar:

Martina sa...

hej syster.
Vad fina bilder. Du börjar lära dig kameran nu :)
Vill se bilder från Karlstad juuuu!!
Miss you
Kram kram