torsdag 29 mars 2012

dermalogica


Dessa två produkter råkade jag klicka hem i söndags, eftersom det va extrapris eller rea eller vad man kallar det. Fick prover på dem sist jag beställde från skincity.se och fastnade helt. för dem ger en sån babylen hud.
De får helt enkelt flytta in i min del av badrumsskåpet, iof har jag väl tagit över hela som man lätt gör som tjej hihi. 
Den lilla rosa Geishan fick man med som gåva, nu har jag två. En röd och en rosa, får se hur många jag får ihop. En per beställning, kan bli läskigt å se hur många gånger man klickar hem nåt. Det som är bra med just skincity.se är att de har fraktfritt om man betalar med kort. Sånt gillas. Jag hatar att betala frakt när jag beställer saker på nätet, vad är vitsen då. För om man beställer nåt ska det ju vara billigare på nätet och det blir det inte om man ska betala massa pengar i frakt. Därför är mina favvosar: bokus och just skincity. Ge mig gärna tips på andra som har fraktfritt!

Nu har lilltjejen just lagt av massa ljudliga lass här bredvid mig, dags för ny blöja tror jag...."intresseklubben antecknar" hahahha


Tjingeling!

Inga kommentarer: