måndag 12 mars 2012

Fin fin present.




Dessa ascoola babykläder fick lilla My idag av min kära arbetskollega Ida. Hon har gjort dem alldeles själv. Jag är grymt imponerad, och avundsjuk. Hon har ett eget sy-rum med massa tyger och ny symaskin. Får nog göra ett besök hemma hos dem snart hihi (nu har jag varnat dig Ida ;P)
Tack så jättemycket Ida, ska bli så kul att få se dem på sen när My har växt lite.

Idag va vi en tripp till Kläppen och hade "familjedag". Mats hann åka lite bräda och Alfons fick åka lite pulka och leka med hink och spade i snön (som han fick av Ida, tack tack).

Imorgon börjar vardagen så smått för oss här hemma. Mats börjar jobba och Alfons ska till dagis. Jag blir hemma med My och vi ska till BVC för andra kollen sen BB: Ska bli spännande och se hur vardagen kommer bli famöver. På torsdag är det tänkt att jag ska jobba ett pass, dock bara 4,5 timme. Får se hur det går. Mats blir hemma med två barn, men det klarar han galant. Alfons är ju så duktig och My sover ju 95% av dygnet. Det värsta blir väl min amning, men det skall nog gå bra.

Tjingeling!

Inga kommentarer: