torsdag 15 mars 2012

Julafton?

Cool outfit fick My av min jobbkompis Mia.

Romantiska fina flickkläder fick My av våra gamla grannar Kerstin och Ulf i Mora 

Alfons kan ju inte bli utan present, så han fick coola kallingar till vänja-av-vid-blöja-sommar. Även dessa kom från Mia.


Det har varit lite smått galet här sen vi kom hem från BB, iof va tiden innan rätt galen den med.
Paketen har strömmat in från höger och vänster, man skulle kunna tro att det är Julafton igen.
Alla är så söta och snälla och tänker på oss och vårt nytillskott....My. Vår sötaste lilla prinsessa.
Jag får passa på att tacka alla ännu en gång för alla supersöta och fina presenter!! Vi är inte alls vana vid såna här saker. Nästan varje dag när man ska hämta posten står locket upp för att ett stort paket sticker upp. ;) 
Senast igår låg det 2 nya paket, dem får jag fota och visa i ett annat inlägg. 

Annars känns det rätt konstigt nu och gå här hemma hela dagarna. Jag har inte riktigt fattat att jag ska vara Mammaledig
Jag ska vara hemma hela sommaren....förstå...hela sommaren!!???
Hösten också för den delen, men ändå! 
För mig känns det helt fel, det är nu jag ska jobba. Det är nu det är vintersäsong här i Sälen. Det är nu jag vill/kan jobba. Att föda barn va lixom en grej, men nu efter då? jaja....man ska njuta av tiden säger alla. Om man har svårt att just njuta av den då? Igår försökte jag njuta.....jag satt på farstukvisten och solade näsan. Solen har ju lyst från en klarblå himmel här i några dagar nu, så underbart. Som jag säger varje år. Veckorna 11-12 är de bästa i Sälen...och så är det!

jaja...nog med svammel från mig nu. Om 5 och en halv timme så ska jag jobba. Yes ni hörde rätt...ja ska hoppa in ett kvällspass och se hur det går. Ska bli kul!

Inga kommentarer: