torsdag 22 mars 2012

Vykort från Kläppen....

My sov hela tiden, skönt!

Brudens syster Elin på besök från Argentina, provade på bräda för andra gången i sitt liv.

Strike a pose!
Mats, Jag och Elin. Em bakom kameran.

Theodor måste ju oxo va cool och fina låna Gogglar.

Igår tillbringade vi dagen i skidbacken, åkandes bräda och dragandes med barnvagn i den mjuka snön. Termometern visade +17 grader i solen och det kändes kan jag lova. Som vanligt tar man på sig för mycket kläder. Iof kan vädret vara så totalt olika beroende på vart i Sälen man är. Det kan vara minus uppe i Hundfjället och snö, medans det är sol och plusgrader hemma hos oss nere i byn.
Gårdagens väder i Kläppen kunde man inte klaga på iaf. Solen sken från en klarblå himmel, tyvärr åkte vi hem när det blev som skönast. Vardagens åtaganden som att hämta storskrutt på dagis och iväg till jobb för mig stod på schemat. På lördag ska vi ut i backen igen, då bokar jag samma väder TACK!

Imorgon blir det bröllop, så nu har jag fullt upp. Därav de få inläggen denna vecka. 
3 rätters middag ska förberedas idag och jag är Master chef.

psssssssssssssssssstttt............Det ni däremot kan glädjas åt är att det garanterat kommer tas mycket foton de kommande dagarna, så ni har nåt kul att se fram emot kan jag lova.

Tjingeling! 



Inga kommentarer: