fredag 27 september 2013

Baksug


Baksug...ja det kan ju betyda lite olika saker.
Det suget jag pratar om är det att baka nåt gott och pynta det fint. Så som cupcakes eller tårtor eller liknande bakverk.
När man ser "Hela Sverige bakar" blir man ju så sugen på att ställa sig i köket och göra nåt kul.
Det va ett bra tag sen jag bakade cupcakes, och jag har ju många fler nya tyllar att prova.
Får nog bli lite bakande i helgen, vi får ju middagsbesök imorgon, kanske ska dra ihop nåt då.

Vad ska alla söta bloggisar göra i helgen då?

Såg att jag inte skrivit nåt inlägg på över en vecka, ibland så händer det... haha...eller..ofta händer det. Det har varit fullt upp i veckorna, nu när jag går föräldraKometkursen på onsdagskvällarna.  När jag kommer hem efter en heldag vid jobbdatorn, har jag inget sug efter att blogga heller.... direkt.

Kometkursen är kanon, det har skett en stor förändring hemma....på väldigt kort tid.
För er som inte gått den..GÅ!
Med så lätta medel så blir allting mycket lättare hemma.
Tex:
Har ni problem med att inte få laga mat ifred, utan gnälliga och bråkiga barn? Jag har tipset!

Nu blev ni nyfikna va? hihi...eller?

Som jag säger...kursen är väldigt givande. 7 träffar kvar....mycket mer att lära.


Inga kommentarer: