tisdag 10 september 2013

Kanonkulan My!


Vår lilla diva gillar inte att bada, inte alls! Så man får vara snabb om man ska få henne ren, för sen kryper hon ur badkaren illa kvickt. Det jobbiga är att hon är expert på att skita ned sig på dagis och ha hela sandlådan med sig hem i hår och kläder. Nästan så man vill lämna kläderna på dagis och ta hem henne naken haha.

Namnet på rubriken har jag satt,för att hon har en kanonkula i magen, eller det ser i alla fall ut som det. Jag minns inte att Alfons hade liknande mage när han va 1,5år. Hur har era barn? Ska jag vara orolig?
Hon äter inte ovanligt mycket eller onyttiga saker, och inte överdrivet mycket mjölkprodukter heller.
Hon mår bra för övrigt. 

psssst.....det går bra med min squatchallange nu. Är uppe i 140st per dag nu och det känns i ben och rumpa kan jag lova. Får se om det blir nån skillnad på bakdelen ....om den blir bikinivänlig till december.  Vikten är nere under 62kg nu och jag mår mycket bra. Hade ju en liten nyhet att berätta som jag ska smida på ett tag till...återkommer med det senare.

Ha en underbar dag nu!




3 kommentarer:

Martina sa...

Hihi, jag tror jag såg ut sådär som barn!
tror inte du behöver oroa dig för Mysan.
Men kolla med BVc kanske?

Vad är det hemlis? en bäbis till??

Duktig du är med squatsen, och massa kilon har du tappat också.
Önskar jag kunde gå ner mer, men trots all träning händer det ingetting :(

kram på er

LyckligaPraliner sa...

Jag vet en flicka som hade världens kula men den liksom slätade ut sig när hon blev lite äldre. Jag hade också det som liten. Tyvärr försvann den inte. Otur för mig.

Kram Ann-Louise

Unknown sa...

Haha vilken Sötnos. Men det är väl ofta så. Dom som gillar att duscha blir aldrig skitiga och tvärs om:)