torsdag 12 september 2013

Höstens wantie! Marockansk Plåtlampa!

foto från Tulipas webbutik


Sen jag hörde att Mariette med bloggen Liljor och Tulpaner hade köpt in vita marockanska plåtlampor har jag varit väldigt nyfiken på hur de skulle se ut.
Ohh my good...kunde nog inte ha varit snyggare än så här!

Jag vill ha!!!

Sååååå snygga!

Detaljen med den svarta tasseln är ju bara så fin och kan tänka mig att skenet från dessa är hur mysigt som helst.

Tråkigt att jag har inköps stop innan vinter semestern =)

Kanske kan önska mig en sån här i 5 års present av älsklingen?? hihi
Vi firar nämligen 5 år tillsammans om några dagar.

psssssssssssssstt.........kika in på Tulipa webbutik...så mycket snyggt. Det är därifrån jag har köpt mina Happy lights ( nuvarande Iris lights)




Inga kommentarer: