torsdag 5 september 2013

Vi blev testpiloter!


Yes, vi blev utvalda och är en av 300 som kommer få testa Dermalex repair mot eksem.
Passar så sjukt bra just nu eftersom vi går mot kallare tider och Alfons har börjat gnälla över att det kliar och han pillar på allt som han hittar på huden. 
I nästa vecka kommer krämen och vi skall ta före-undertiden-efterfoton, så ni ska få se om krämen håller vad den lovar. Krämen är fri från Parabener och steroider och är parfymfri. Man kan använda den längre tid, som man inte kan med kortisonkrämer.
För mer fakta kan ni gå in på Dermalex Hemsida

Det är verkligen superbra att vara testpilot, eftersom jag är rätt skeptiskt till alla krämer som lovar saker hit och dit. Detta är ju ypperligt att få prova en kräm och det är gratis.  Förutom den tid man lägger ned till att blogga och fota. Fast det gör jag ju ändå iallafall. (även fast det inte har blivit så ofta på sista tiden)

Kommer nog även "Instagramma" om produkter så håll utkik där.
Malisslo heter jag där.

Ha en underbar dag alla snälla söta bloggisar...här har ni en trött bloggare framför datorskärmen.




1 kommentar:

Martina sa...

Jag tror minsan den där lile killen och jag är släkt, ;) pillmani!!!
Jätte bra att ni får testa så Fonso slipper klia sig.

Saknar er massor.
Massa pussar och kramar