tisdag 15 mars 2011

Allt i hemmet.

I fredags fick jag nya numret av Alltihemmet i brevlådan....*lycklig*
Detta nummer är ett special nummer fyllt med lantliga tips och fina lantliga hem.
De har ändrat hela designen på hela tidningen också, jag har ännu inte bestämt mig om det är till det bättre eller sämre.
Sådana här hyllor vill jag ha i köket, vet bara inte vart jag ska få plats med dem än. Drömmen hade ju varit att göra om skafferiet helt och sätta in nya hyllor där. Det tråkiga är att det skulle vara dumt och oekonomiskt eftersom det är så rejäla och bra hyllor där inne redan. Fast som vanligt i fula färger....mintgrönt och rött!!
Den fina rosa pastellfärgen är ju som en mashmallowdröm.....vill ha!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här och drömma mig bort igen. Här ska det målas...det har ni inte hört förut va?!

1 kommentar:

marrimoster sa...

vad roligt att ´hitta en blogg ifrån en grannkommun kan man säga -Älvdalen bor jag - tänker följa din blogg i fortsättningen så kanske man kan få lite tips på närliggande aktiviteter, butiker mm
// kram från Ä-D