onsdag 9 mars 2011

Spegeldörrar.

Sen vi flyttade in här i huset har vi gått och funderat på våra dörrar.
"Är det spegeldörrar under eller inte?"
Idag fick jag ett ryck och Mats fick ta fram stämjärnet och jag hamrade loss skivan på vardagsrummsdörren.
Gissa om vi blev glada!

Så här fina är dörrarna under. Nu blir det till att slipa och spackla igen de fula spikhålen, men snygga kommer de bli. Dock vet jag inte om vi kommer ha kvar dörren till vardagsrummet eller om vi ska ha den som sänggavel. Vad tycker ni?

Ps. Hade en liten hjälpreda som lekte med "bankaren" och tyckte det va jättespännande när mamma lekte händiga Manny. Ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syster!

Åhh vad avundsjuk jag blir nu!
Vill ha vita såna dörrar hemma!!

Kram

Pernilla sa...

Snyggt!!

Carol sa...

Jag skulle vänta lite och se om det finns behov av en dörr i v-rummet. Annars kan man ju göra en gavel av den :-)