fredag 18 mars 2011

Idag kom det ett litet paket med posten....

Gissa om jag blev glad när jag såg detta i brevlådan nyss??!!
Ett paket från min moster Monica i Finland. Därav den supersnygga kartongen. Varför har vi i Sverige så fula helgröna paket/påsar?! Denna lär jag spara i min samling.

Detta va i paketet. Cool Stinky handduk, som kommer få vara i nya gäst toan när den blir klar.
En Fazer choklad kaka och en special gurkskärare.
Anledningen till att jag fick paketet är att jag ha velat ha en gurkskärare likadan som Monica har haft och som hon införskaffat i Thailand. Jag bad henne kolla efter en sådan nu när de va där i 2 månader, och hon hittade en  till mig *glad*. Sen har jag ju fyllt år också, så det va en extra anledning kanske ;)

Ska prova den och lägga ut foto på hur det blir när man använder den.

Inga kommentarer: