tisdag 29 mars 2011

Duktiga JAG!

Första gången jag tapetserar helt själv, och en mönstertapet!
Riktigt stolt över mig själv.
Detta tog ungefär 30 minuter. en och en halv våd, och det va riktigt klurigt bakom toan och i högra hörnet.

Denna tidning kommer tävla om min lästid. Jag har ju en favvo redan "Allt i Hemmet". Detta är första numret av Isabellas och vi fick in den till affären igår. Jag smygläste lite och den verkar faktiskt var en bra tidning för sådana som mig. Som gillar inredning, pyssel, bak/mat och trädgård. Värsta hemmafru tidningen alltså *ler*. Tänk om man hade tid att va hemmafru.
Nu måste jag sticka till jobbet!

2 kommentarer:

marrimoster sa...

tufft att fixa toan alldeles själv - jag har ett stort badrum som ska fixas - det är prio ett på min "renoveringslista" men jag vet hur det blir, nu blir det vår och då är det en massa andra projekt som skall göras - ute - och badrummet blir väl kvar som vanligt , till nästa höst o nästa ....

Pernilla sa...

Wow. Good work!
Jag skulle aldrig ge mig på att tapetsera tror jag. Hehe. :)