fredag 11 mars 2011

Tak konsoll och lister.

I 2 dagar nu har Pelle och Mats byggt på denna konsoll i köket. Sågspån överallt, men snygg blev den. Nu skall den spacklas och målas och såklart kopplas in riktigt.

Takliserna på toan blir ljusgråa, för att matcha golvet och mönstret i tapeten. Vi får se hur det blir när allt är klart. Hoppas på att det skall bli bra iaf. Nu vill jag bara tapetsera, så jag slipper se den mintgröna väggen hela tiden. Tycker alla väggar fortfarande är mintgröna när jag ser på dem.

Ha en skön fredag, jag skall gå ut och sätta mig på trappen och dricka kaffe i solen.

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Hehe, hela vårt badrum är kaklat i ungefär samma mintgröna ton (kanske liiite mer grönt i kaklet, men inte mycket). Så I hear you!! Man ser typ gröna fläckar när man blundar. ;)

Njut av solen på trappan. Här var det jättefint i morse, men för en stund sen snöstorm. Jisses.

Anonym sa...

Hej på Er.

Vad Fint Ni håller på att få det, hoppas man kan få komma och hälsa på Er till sommarn kanske,

Kram från

fd grannen

Kerstin

Anonym sa...

Hej Syster, vilka fina bilder du satt in på den här bloggen....såna där cupcakes vill jag ha nästa gång jag kommer upp :)

puss & kram