tisdag 29 mars 2011

Fungerar!

Verkar ha varit nån konstig inställning på min blogg, eller om jag har råkat komma åt nåt. Nu ska iallafall fotona jag lägger ut fungera. Hatar att jag inte är ett datasnille. Hade inga riktiga datalektioner i skolan, så allt jag kan har jag lärt mig själv. Kan ju vara därför haha.

Jag är lite ledig nu på förmiddagen och har hunnit laga en lasagne som familjen kan äta till middag ikväll när jag jobbar.
Eftersom jag jämt ska göra flera saker samtidigt, så sitter jag alltså vid datorn, lagar mat och dricker kaffe. Allt på en gång.
Jag fastnade på en sida som min kära svägerska Linda länkat åt mig:

De har jättefina vita möbler. Det är lite svårt att förstå allt på sidan eftersom den är på franska, men lite ord kan man allt. Hittade massa fina vita möbler. Tyckte inte priserna va så farliga heller. Det jag fastnade för är ljusstaken (se nedanför), den skulle passa i vårt framtida sovrum.
Jobbigt med sådana där sidor, speciellt när man precis har betalat alla räkningar och insett att det blir en knaper månad. Jag vill ju renovera och fixa allt NU!





Bilden är väldigt liten, för att se den och de snygga detaljerna får ni nog kika in på länken och kolla in den där.





1 kommentar:

Linda sa...

ja visst vill man bara köpa allt i denna affär!!!! oj oj jag har svârt att välja!!!!!priserna Är faktiskt okey!!
i butiken finns även all köksinredning...sâ sâ fint,ska kolla hemsidan,vet ej om de finns där....tar med mig katalogen i sommar :)
duktigt att du klarade av att tapesera!!! skulle jag ALDRIG vâga mig pâ!!!
kram kram