torsdag 10 mars 2011

Många projekt.


Som vanligt har jag mycket på gång samtidigt, Mats brukar poängtera det rätt ofta nuförtiden.
Just nu är det 3 som jag håller på med samtidigt.
Detta skåp, som vi ska ha som meducinskåp. Vet inte vart vi ska ha det än, men det är snart helt färdigt.


Här är ett framtida projekt. Bad Mats att ta in den från ladan igår, för jag ville se vilket skick den va i..
Är väl inte helt nöjd men skicket och vill göra nåt kul av den. Har dock inte bestämt mig än, och inte heller påbörjat nåt. Den står kvar nere i hallen, men ska väl upp i sovrummet så länge.

Ett av de större projekten är lilla toan nere, som vi började med för ett bra tag sen.
Har man en liten Alfons går inte allt så fort som man skulle vilja.
Nu har vi iallafall målat flera gånger och ska sätta igång att måla listerna.
Mats och Pelle hittade jättefina socklar ute i ladan igår, som vi ska ánvända här är det tänkt. De är säkert runt 15 cm höga och fint spröjsade. sen ska golvet målas och taket en omgång till. Efter det ska vi beställa möblerna från Ikea, äntligen! Ser verkligen fram emot att få se toan klar.

Det va allt för nu, ska strax hämta Mats från jobbet.
Får se om det blir projekt dörrar när jag kommer hem igen.
Ha en underbar dag!

1 kommentar:

Linda sa...

hej Malin,de är skoj att ha projekt att göranär man ser resultatet!! du är superduktig!!!!gör ju allt själv,skulle inte hända har hos oss...hmmm...jo lite gör jag allt själv,byter glödlampor och sâ .....:)roligt med medicinskâpet;jag skule behöva ha minst 10 sâdanna!! nej, ni "svenskar" har ju aldrig medicin hemma!!!!! själv är de rena appoteket här!!!! ha ha fâr köpa med mig en del till er!!!
kram kram, linda