lördag 12 mars 2011

Ny inredninsgbok.

Fick äntligen min nya inredninsgbok i veckan. Beställer genom Bokus på nätet och det funkar perfekt. Bara att hämta ut på Shell i byn. Denna gång är det den andra boken av Anna Örnberg: "Inred och dekorera ljust och lantligt" som blev ett av mina fynd på bokrean.
Den är full av fina foton och smarta ideér på vad man kan göra själv med sina möbler och loppisfynd.
Jag har hittat flera saker som jag vill göra, men som jag skrivit i ett gammalt inlägg så måste jag göra klart de projekt jag redan har på G. Det finns t.o.m ritning och allt till en tallrikshylla, som jag länge velat ha. Får se om Mats är så snitsig så han kan snickra ihop en åt mig, eller om jag får försöka själv.

1 kommentar:

Johanna.S sa...

jag har dom med! de är snart sönderbläddrade, haha! då kanske jag ska prova läsa Annikas bok å se om den är bra :-) kul att du titta in förresten!!