torsdag 17 mars 2011

Roligt!

Som ni kanske märker så tycker jag det är väldigt kul att blogga och ännu roligare när ni kommenterar inläggen och fotona jag lägger in.

Anledningen till att jag skriver detta just nu, är för att jag precis har fått en ny läsare från Älvdalen.
Det är verkligen så roligt att folk hittar mig och vill fortsätta läsa bloggen.

Tänkte passa på att fråga er läsare vad ni tycker om att läsa?
Vad vill ni att jag ska skriva om?

Nu en bild på lilla toan, första strykningen av golvet.
Ni börjar märka skillnaden redan nu va? Vad nytt golv kan göra?!

Har införkaffat mig en ny smörbytta, foto på det kommer i nästa inlägg.
Nu tittade solen fram, så nu blir det en fika.
.

2 kommentarer:

Martina sa...

Hej syster,
Du känner ju mig, jag gillar ALLT med inredning. och att se massa bilder :) hihi
Saknar er massor.
puss och kram

Linda sa...

hej Malin,du är duktig pâ att blogga, roligt att se vad som händer i huset:! ska bli sa roligt att fâ se de i sommar ;)
blir sâ sugen pâ att äta cupcakes varje gâng jag ser korten!!
roligt att du har flera läsare!!!kram kram Linda