söndag 20 mars 2011

Nya möbler.

Imorgon bär det av till Leksand för lite inköp av möbler. Bilder kommer imorgon.
Såklart måste jag en sväng till Insjön för lite shopping...(eller fönstershopping) på Iittala outlet
Jag har börjat samla på en fin porslins serie som heter Kurbits från Rörstrand. Ska se om de har nåt bra pris på några delar till den. Skulle så gärna vilja ha nya mat tallrikar.
Sen blir det säkert att kolla in några nya Kiwi ljuslyktor hihi. Älskar dem, och nu när jag har sålt av några på Tradera kan jag köpa nya. Skönt att byta färger ibland. Annars har det inte hänt så mycket här hemma. Jag har jobbat hela helgen, så ingenting har blivit gjort med renoveringen på toan. Städat har vi hunnit med och möblerat om i Alfons rum.

Snart ska vi se på sista avsnitten av Solsidan, blir till att ta fram lite söndagsmys med te och brownies.
Ha en underbar kväll!

1 kommentar:

marrimoster sa...

det är rätt - man ska ta varje tillfälle till att mysa helst lite varje kväll. kurbits är verkligen en vacker servis. jag brukar oxå vara på hjultorget o shoppa lite kan tipsa om claes olssons stora blockljus som bara kostar 19 kr . ett fynd o jag laddade med massor i julas - kör försiktigt