lördag 28 maj 2011

Ännu en rosa sak.

(Burk och tvålpump: Åhlens)
Som vanligt när jag är i affärer så dras jag till allt som är rosa. Vilket ni kan se i den rosa plåtburken på fotot. Lite chockad är jag att jag köpte en vit tvålpump haha. Dessa två ska stå på köksbänken, efter kaklet har kommit upp. Som förhoppninsgvis blir i helgen.

Hörnan av köksbänken.

Denna lilla söta flaska fick ett hem hos oss igår också. Konstigt hur allt fint dras till mig i affärer =)

(lampfot och skärm: Gekås, blomkruka: Ica maxi)
Nu när jag inte äter socker, ville jag belöna mig själv med lite fina snittblommor ( ja jag vet att det är mors dag på söndag). Istället för en chipspåse, läsk och godis blev det en superduperfin Pion och tre Gerbera. i rosa såklart. ohh va det är härligt att ha färska blommor hemma. Jag går och njuter när jag ser dem.


1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Wiiihooooo vilka snygga saker du har köpt och vad fint du har det ! :)