måndag 2 maj 2011

Blivit lite pärlplatte frälst just nu...

Sitter och funderar på vad jag ska lägga efter dessa är klara. Samtidigt som jag är inne på Panduros hemsida och kollar in fler färger på pärlor. Finns en hel del kan jag lova.
Vill lägga massa roliga saker, men just nu har jag inte så många olika färger att utgå ifrån. Kul är det iallafall att lägga. Dessa är i mini variant och man måste använda pincett.

Kom precis hem från en tur på fjället med chefen. Vi va i en annan butik och hämtade lite varot som vi förhoppninsgvis ska kunna sälja i vår butik. I helgen har vi rea och allt i butiken till 30% rabatt. Så om du bor eller är i krokarna runt Kläppen så får du gärna komma in på butiken Nära Dej vid Kläppens camping.

Nu ska jag lägga lite till på plattona, sen blir det läkaren och få migräntabletter utskriva. Tycker att det är dags nu, de receptfria är så dyra.

Ha en trevlig dag och lämna gärna en kommentar.
Gärna på idder till nya pärlplatte motiv. ;)

2 kommentarer:

pricken sa...

Jag tycker du kan göra något disney motiv till mig. Typ tingeling eller nasse eller något. Jag betalar så klart;-) för d kunde bli nyckel ring va eller va d till mobilen? Kramar pricken

Anonym sa...

oj oj vad pillrigt med dessa pärlor!! men de blir ju fint!!!
ja jag hade handlat massor med gott om jag kom till din affär :)
lycka till med läkaren!!
öppnar du cafee pâ gârden,sâ kommmer jag och "sommarjobbar" hos dig :)
kram LINDA